Thursday 4 September 2014

#Cabaran30hari - Hari keempat

Cabaran Hari Keempat : Buku Kegemaran Saya









ini koleksi kesayangan ni.. jangan sapa la nk pinjam memang tak bagi la pinjam.. dikumpul semasa form 4.. dah berapa kali khatam pun tak tau.. sampai dah boleh hafal dialog dalam komik ni..

kenapa suka komik sailormoon.. walaupun komik fiction tapi banyak pengajaran tau dalam ni.. xcaya?? sila baca,,... benda yang paling menarik adalah persahabatan yang kuat antara sailorskuad ni..


Karya SOPHIE KINSELLA





saya memang tak minat novel melayu... baca page pertama dah ZZZZzzzzzzzzz... novel english yang saya suka adalah karya SOphie Kinsella... kebanyakan buku dia saya dah baca.. pantang keluar baru mesti terus beli.. kenapa saya suka sebab penulisan dia mudah... bahasa santai  dan kelakar.. dan yang penting mmg x leh nk predict ending dia... ingat ending mcm ni.. rupanya lain lak jadinya.. so mmg best la... 




The Impossible State Nirth Korea : Victor Cha



sebenarnya xder la peberet pun buku ni.. tapi ini lah buku paling lama di kilik kehulur ke hilir sampai kebilik tido ha ha ha sampai dah lunyai dah kulit dia.. kenapa?? rujukan utama utk tajuk tesis saya yang berkaita rapat dengan Korea Utara.. jadi terpaksa la menyukakan diri suka buku ni.. he he he..walaupun rasa nk muntah dah baca.. he he he .. :) 

note: sumber gambar dari pakchik Google Image.. :)




CABARAN HARI KEDUA

CABARAN HARI KETIGA





4 comments:

  1. Bagus2... tunggu next tugasan lak.. hehehe... #KelabBloggerBenAshaari

    ReplyDelete
  2. wah...bagusnya...nak cuba baca novel english juga..tp takot separuh jalan...
    bagi nasihat sikit..

    ReplyDelete
  3. boleh.,. saya dulu memula pun nak habis satu buku merangkak juga.. :) lama lama dah biasa oke dah.. :)

    ReplyDelete

Search This Blog