Thursday 4 September 2014

#Cabaran30hari : Hari Kelima


 sila ler jenguk jugak 

cabaran hari pertama
cabaran hari kedua
cabaran hari ketiga
cabaran hari keempat


Cabaran hari kelima: 3 perkara yang hendak diperkatakan kepada bekas kekasih??


Alamak.. mcm mencabar jer cabaran ni.. he he he.. tapi xpa.. kita sahut juga.// tak der namanyer la blogger kental kalau x leh sahut cabaran kan../ so demi memenuhi juga cabaran hari kelima ni.. meh kita bg padat dan ringkas tapi penuh makna.. cewah....

1. ALHAMDULILLAHHHHHHHHH.. (panjang tu)

2. SYUKURRRRRR (panjang gak ni).... SYUKURRRRRR SANGAT (tambah sikit lagi).. :)

3. TERIMA KASIHHHHH banyak banyak sebab tinggalkan saya sehingga memberi ruang untuk saya kenal dengan suami tercinta sekarang ni.. lengkap!! cukup pakej!!.... yang paling penting saya bertambah tambah bahagia dan lebih bahagia dari sebelum sebelum ini.. alhamdullilah atas bahagia yang Allah kurniakan pada saya hari ni...



hensem kan encik suami saya.. :)

xoxo: kubahagia,.. yey!!..


6 comments:

Search This Blog