Wednesday 3 September 2014

#Cabaran30hari - Hari pertama (backdated)

 Cabaran Hari Pertama (Backdated)


yey/... nak join.. nk join jugak cabaran ni walaupun dah terlambat 3 hari.. sempat lagi sempat lagi..

nk backdated hari pertama yang sepatutnya diupdated 1 september 2014..



yey. letak gambar nikah sebab i baru nikah yerr ha ha ha.. inai belum habis lagi tau.. :) .. 

sila ucap tahniah cepat keh keh keh.. nak bg hadiah pun boleh..sempat lg ni.. he he he he.. 

5 fakta tentang saya.. ringkas dan padat ya. 

1. Seorang Crafter dan peminat seni jahitan..  dah hampir 5 tahun begiat aktif sebagai crafter dan ada juga blog craft saya kalau nk jengah boleh jer Redgurlcraft .. satu hobi yang mendatangkan pendapatan sampingan yang baik.. yey!!! alhamdullilah

2. Seorang  yang sukakan aktiviti larian.. larian jarak jauh.. tapi den mampu max 15 KM jer... hu hu... tapi berbangga dengan diri sebab masa mula mula lari saya bermula dengan 500 meter jerr... siap muntah segala bagai.. sekarang yey.. dah boleh lari jauh jauh.. sekrang dh jadi addicted lak.. sebulan at less akan masuk 2 event larian..

3. seorang pelajar dan masih menuntut secara separuh masa di UKM.. dalam strategic studies.. dah bapa tahun tak habis habis belajar lagi... malas nk habiskan tesis (sila sekeh kepala saya ha ha ha ha ha) ... insyaallah hujung tahun VIVA doakan yerr... 

4. seorang penjawat awam.. hemm berkhidmat untuk negara.... Saya yang menurut perintah.. tag line biasa... 

5. seorang peminat yang gilakan kartun sailormoon .,. haa sebab tu la nama FB Tsukino Usagi.... :)... dulu masa sekolah himpun duit poket beli komik sailormoon.. antara koleksi yang paling disayangi.. susah nak dapat ooo dulu... mahai ooo sebiji.. 

selamat berkenalan... 

#Cabaran30hari

2 comments:

  1. dengan kuasa bulan aku akan menghukummuuuu...heheheh salam kenal ye,good luck tuk cabaran

    ReplyDelete

Search This Blog